نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. دى 1394 - 13:41   |   کد مطلب: 17660
مسابقات ووشو قهرمانی استان و انتخابی تیم استان برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی برای تیم ملایر با حواشی فراوانی همراه بود.

به گزارش ملایری‌ها؛ حواشی این مسابقات از مسابقه انتخابی تیم شهرستان ملایر برای حضور در این مسابقات آغاز شد، به نحوی که یکی از مربیان تیم ووشو ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: مسابقه انتخابی شهرستان در روز دوشنبه و دقیقا در روزی که دانش اموزان و دانشجویان امتحان داشتند برگزار شد.

وی افزود: علاوه بر این مسابقات با حضور فقط دو باشگاه شهر برگزار شد و این در حالی است که شش بشگاه فعال در شهرستان وجود دارد که در مسابقات انخابی فقط دو باشگاه شرکت کردند و این در حالی است که یکی از باشگاه ها نیز مربی خد را به همراه نداشته است.

این مربی ووشو ملایری گفت: این مسابقات حتی بدون حضور کمیته داوران و کمیته مسابقات  و کمیته مربیان هیئت ووشو برگزار شده و حتی داوران هم در این مسابقه شرکت نکرده بودند.

وی با اشاره به حواشی مسابقات انتخابی استان گفت: در روز مسابقه انتخابی تیم استان به دلیل اینکه ورزشکاران ملایری از هیئت معرفی نداشتند نتوانستند در مسابقه شرکت کنند.

وی افزود: تیم ملایر در حالی که می توانست با نفرات کامل در مسابقه حضور پیدا کند و به راحتی مقام قهرمانی ا کسب کند با یک تیم ناقص در مسابقات شرکت کرد و حتی دررده بزرگسالان تیم ملایر پذیرش نداشت.

این مربی افزود: ورزشکاران ملایری به خاطر این اختلافات مجبور شدند در تیم های بهار، تویسرکان و اسدآباد شرکت کنند و در این تیم ها مقام های خوبی کسب کردند.

وی با اشاره به نتایج تیم ملایر بیان کرد: تیم ملایر در رده جوانان موفق به کسب دو مقام قهرمانی شد و در رده بزرگسالان نتیجه ای کسب نکرد.

وی گفت: در رده بزرگسالان ورزشکاران ملایری دو مقام قهرمانی، دو مقام دومی و یک مقام سومی برای تیم های استان کسب کردند.

وی با اشاره به نیتجه ورزشکاران ملایری ر سایر تیم های استان  افزود: حسام احمدند و محمدرضا زند بابارئیسی موفق به کسب مقام اول برای تیم تویسرکان، سعید غیاثوند مقام دوم برای تیم تویسرکان، سعید شاهسوند مقام دوم برای تیم اسد آباد و محمدرضا مالمیر مقام سوم برای تیم بهار را کسب کردند.

این مربی ملایری گفت: این اختلافات فقط به ضررورزش ملایر وورزشکاران  ملایر است.

به گزارش ملایری‌ها؛ رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان روز گذشته خبر در حالی از قهرمانی تیم تویسرکان در مسابقات انتخابی استان داده که سه تن از مدال آوران این تیم ملایری بوده اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار رودآور(پایگاه خبری تویسرکان) اظهار کرد:

ووشوکاران تویسرکانی قهرمان مسابقات انتخابی استان شدند

حال اینجا جای سوال است که با وجو اینکه ووشو ملایر از قدرت های کشور بوده و تیم ملایر با ورزشکاران بومی موفق به راه یابی به لیگ برتر ووشو شده و در حال حاضر در لیگ  برتر حضور دارد آیا ای چنین اختلافاتی به نفع ورزش ملایر است یا نه؟

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار