نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. تير 1394 - 18:36   |   کد مطلب: 15884
پس از گزارش بدرقه مسافران روستایی با خاک و گل سایت ملایری‌ها و انتقاد فرماندار ملایر نسبت به وضعیت فاضلاب میدان انقلاب فاضلاب این میدان ساماندهی شد.

به گزارش ملایری‌ها، با اجرای پروژه تقاطع غیر هم‌سطح میدان انقلاب به دلیل عملیات عمرانی مشکلاتی به همراه این پروژه گریبان گیر مسیر رفت‌وآمد خیابان‌های متصل به میدان انقلاب شد.

یکی از مشکلاتی که به همراه این پروژه در میدان انقلاب پیش‌آمده بود وضعیت فاضلاب این میدان بود که به دلیل عملیات ساخت پایه‌های پل کانال‌های عبور فاضلاب این میدان مسدود شده بود.

با مسدود شدن مسیر عبور فاضلاب این خیابان فاضلاب به داخل خیابان آمده و همه‌روزه آن را با پمپ جابه‌جا می‌کردند.

پس‌ازاین مشکل فرماندار  ملایر انتقاد شدیدی نسبت به وضعیت میدان انقلاب کرده بود و از ورود آب فاضلاب به خیابان گله‌مند شده بود.

ملایری‌ها نیز در گزارشبدرقه مسافران روستایی با خاک و گل / وضعیت میدان انقلاب ملایر صدای فرماندار را هم درآورد به وضعیت میدان انقلاب  اشاره‌کرده بود.

حال بعد از گذشت چند روز از این گزارش و انتقاد فرماندار ملایر نسبت به وضعیت میان انقلاب و آب فاضلاب وضعیت فاضلاب میدان انقلاب ملایر ساماندهی شد.

برای ساماندهی کانال‌های جدیدی در طول خیابان بلوار نبوت حفاری‌شده و جدول گزاری جدید انجام شد و فاضلاب منتهی به این میدان تغییر مسیر داده شد  و به فاضلاب ابتدای بلوار نبوت وصل شده است. 

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار