نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. خرداد 1394 - 11:47   |   کد مطلب: 15503
ورزشکارن در همایش ورزش صبحگاهی استان همدان سلامتی و نشاط را از مهمترین اهداف خود برای ورزش کردن نام بردند.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، همایش ورزش صبحگاهی مشترک ورزشکاران استان همدان با حضور بیش از 350 ورزشکار  صبح امروز در دریاچه کوثر ملایر برگزر شد.

خبرنگار ملایری ها با حضور در جمع این ورزشکاران نظرات آنان را درباره ورزش و ورزش کردن جویاشده است.

آقای مصطفی سیدی اهل نهاوند، کارمند بازنشسته بهداشت و جانباز شیمیایی 45 درصد گفت: 7 سال است که ورزش می کنم و کشتی گیر بوده ام.

وی افزود: چهار سال است به طور مدام ورزش صبحگاهی می کنم و داشتن حسن خلق در معاشرت با دوستان و سلامتی و در کنار دوستان بودن از مهمترین اهداف ورزش کردن من است.

آقای رضا همراهی از اهالی ملایر 60 ساله نیز گفت: بیش از 5 سال است که ورزش صبحگاهی انجام می دهم و مهترین هدف چه برای من و چه برای بقیه دوستان سلامتی است.

 

آقای علی اکبر شکوهی ملایری نیزسلامتی را اولویت اول ورزش کردن خود برشمرد و عنوان کرد: 53 سال سن دارم و بیش از 40 سال است که کشتی گیر هستم .

وی افزود: با ورزش کردن از دارو و دکتر به دور خواهی بود و هر چه بیشتر ورزش کنیم نیاز به دکتر و داروی  کمتری خواهیم داشت.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهر بهار نیز در گفت و گو با خبرنگار ما عنوان کرد: 35 سال است که وزش می کنم داشتن روحیه شاد برخورد با مردم و سلامتی مهمترین هدفم از ورزش کردن  است .

آقای محمد امانی افزود: ورزش همگانی بیش از 12 سال است که به طور مداوم در شهر بهار برگزار می شود و این شهر از شهرهای فعال در ورزش های همگانی است.

آقای نصرتی مربی  نهاوندی ورزش صبحگاهی نشاط و تندرسی را مهمترین هدف از ورزش کردن عنوان کرد و گفت: بنده بیش از 20 سال است که ورزش می کنم و 15سال است که در ورزش همگانی مشغول فعالیت هستم.

وی با گله از عدم رسیدگی به ورزشکاران صبحگاهی و همگانی بیان کرد: از مسئولین ورزش همگانی خواستار توجه بیشتر به ورزش همگانی در نهاوند هستم .

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار