6. مرداد 1403 - 8:54   |   کد مطلب: 33684
پیگیری نماینده‌های مردم ملایر در مجلس:
اعتبارات وزارت نفت به پروژه‌های عمرانی ملایر تخصیص یابد
۲ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در مکاتباتی خواستار تخصیص اعتبارات وزارت نفت به پروژه‌های عمرانی ملایر شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ ۲ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه و احمد آریایی‌نژاد در مکاتباتی با وزیر نفت خواستار اخذ اعتبارات برای پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان ملایر شدند.

 در این مکاتبات نمایندگان ملایر باتوجه‌به مسئولیت اجتماعی وزارت نفت درخواست اعتبارات در حوزه‌های مختلف، از جمله درخواست قیر و اعتبار لازم برای تعدادی از روستاهای شهرستان ملایر جهت بهسازی و آسفالت را داشتند.

کمک به اجرای طرح‌های هادی روستایی، افزایش جایگاه‌های سوخت‌رسانی باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی شهرستان ملایر و محورهای مواصلاتی متعدد این شهرستان و کمک به مدارس، مساجد، حوزه‌های علمیه، اماکن و تیم‌های ورزشی شهرستان ملایر از دیگر مطالبات نماینده‌های مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در این مکاتبات بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ از نکات قابل‌توجه این مکاتبات امضا و پیگیری دو نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی است که در آغاز راه مجلس دوازدهم این اقدام نوید روزهای روشنی برای ملایر است.

یکی از خواست‌های همیشگی مردم از نماینده‌های مجلس همراهی و وحدت برای پیشرفت و اعتلای هر حوزه انتخابی است.

مکاتبه ۲ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به همراه یکدیگر و درخواست اعتبارات بی شک اقدامی پسندیده در راه خدمت به مردم است و ثمره پیگیری هر دو نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همراهی و وحدت بی شک در هر مسئله‌ای درصد موفقت آن امر را بالاتر می‌برد.

یکی از نیازهای اصلی پروژه‌های عمرانی امروز مسائل مالی است و این اقدام ۲ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و مطالبه از وزارت نفت در صورت تخصیص می‌تواند راه‌گشای کار در پروژه‌های بر زمین‌مانده و پیشرفت روستاهای شهرستان باشد.

انتهای خبر/گ

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار