4. تير 1403 - 8:49   |   کد مطلب: 33608
رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان ملایر از طبخ ۱۱۰ دیگ غذا به مناسبت جشن بزرگ غدیر در شهرستان ملایر خبر داد.

سیدجلال موسوی رئیس شورای هیئات مذهبی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به فرارسیدن عید سعید غدیر خم و تاکید روایات بر اطعام این روز بزرگ بیان کرد: همزمان با عید سعید غدیر خم و با توجه به اهمیت مسئله اطعام غدیر در احادیث و روایات و به تاسی از اهل بیت، به همت شورای هیئات مذهبی شهرستان و با همکاری گروه‌های جهادی، هیئات مذهبی، مساجد و با مساعدت و کمک‌های خیرین گرامی و مردم مؤمن تعداد ۱۱۰ دیگ غذا در روز عیدسعید غدیر خم طبخ و در مناطق حاشیه شهری و کم برخوردار توزیع خواهد شد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی ملایر افزود: در شب و روز عید با شکوه غدیر خم بیش از ۱۰۰ هیئت مذهبی مراسمات جشن و سخنرانی برگزار خواهند کرد که در این مراسمات جشن مسابقات فرهنگی و قرآنی برگزار و به برندگان جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

موسوی اظهار کرد: هیئات مذهبی خواهر و برادر شهرستان در جشن یک کیلو متری غدیر که توسط ستاد مردمی غدیر شهرستان تدارک دیده شده است با برپایی غرفه‌های متعدد و متنوع فرهنگی و مذهبی مشارکت چشمگیری خواهد داشت.

رئیس شورای هیئات مذهبی استقبال مردم از جشن‌های عید غدیر را بی نظیر عنوان کرد و گفت: شور و شوق جشن‌های مذهبی به طور ویژه عید غدیر هر سال نسبت به سال گذشته بیشتر می‌شود و این نشان از ارادت مردم به خاندان اهل بیت است.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار