29. خرداد 1403 - 9:12   |   کد مطلب: 33596
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر خبر داد:
اصلاح ۱۲۰۰ متر از شبکه برق ملایر با اجرای مانور جهادی
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر گفت: با اجرای مانور عملیاتی و جهادی اصلاح و بهینه‌سازی و تغییر مسیر شبکه برق فشار متوسط دهستان جوزان هزار و ۲۰۰ متر از شبکه فشار متوسط برق جمع‌آوری، اصلاح، بهینه‌سازی و تغییر مسیر داده می‌شود و بهسازی و بازسازی کامل انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ رضا شیردره در حاشیه برگزاری مانور عملیاتی و جهادی اصلاح و بهینه‌سازی و تغییر مسیر شبکه برق فشار متوسط دهستان جوزان با اشاره به مهم‌ترین اهداف اجرای این برنامه گفت: این مانور جهادی با حضور واحدهای معین شهرستان ملایر از نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای این مانور ۱۱ اکیپ عملیاتی به شهرستان به ملایر اعزام شدند، عنوان کرد: ۵۵ نفر اکیپ در این مانور جهادی حضور داشته و شبکه برق فشار متوسط دهستان جوزان اصلاح و بهینه‌سازی می‌شود.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر با بیان اینکه اعتبار اجرای این مانور ۲ میلیارد تومان است، تصریح کرد: با اجرای این مانور ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار جذب می‌شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین اهداف برگزاری مانور عملیاتی و جهادی اصلاح و بهینه‌سازی و تغییر مسیر شبکه برق فشار متوسط جولان بیان کرد: کسب آمادگی لازم برای شرایط اضطرار مهم‌ترین هدف برگزاری این مانور است.

شیردره بیان کرد: در صورت عدم اجرای مانور برای اصلاح شبکه مجبور به قطع متعدد برق مشترکین در روستاهای مختلف بودیم با اجرای این مانور از این کار جلوگیری می‌شود.

وی حفظ موارد ایمنی را از مهم‌ترین ویژگی‌های این مانور برشمرد و گفت: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته به دنبال این بوده که با بدون هیچ مشکل و رعایت کلیه موارد ایمنی مانور انجام شود.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر افزایش قابل‌اطمینان شبکه و پایداری و تأمین برق برای مشترکین شهرستان ملایر و دهستان جوزان را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد.

وی عنوان کرد: با اجرای این مانور هزار و ۲۰۰ متر از شبکه فشار متوسط برق جمع‌آوری، اصلاح، بهینه‌سازی و تغییر مسیر داده می‌شود و بهسازی و بازسازی کامل انجام می‌شود.

شیردره گفت: بهبود شاخص‌های برق‌رسانی و خدمات‌رسانی برق پایدار ثمره اجرای مانور عملیاتی و جهادی اصلاح و بهینه‌سازی و تغییر مسیر شبکه برق فشار متوسط دهستان جوزان است.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار