9. خرداد 1403 - 14:02   |   کد مطلب: 33561
فرماندار ملایر گفت: حماسه حضور مردم در مراسم‌های تشییع شهدای خدمت چند پیام داشت و نخست اینکه استحکام ساختاری ایران را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ سلمان اسماعیلی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه دومین طرح بشری در دانشکده خوارزمی ملایر با اشاره ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید ایران اسلامی گفت:  آیت‌الله رئیسی تربیت‌یافته راه قرآن و دین اسلام بود.

وی با برشمردن ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله رئیسی بیان کرد: مردم ایران با حضور پرشور خود در مراسم‌های تشییع خادم‌الرضا و خادم ملت حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

فرماندار ملایر بیان کرد:  حماسه حضور مردم چند پیام داشت و  نخست اینکه استحکام ساختاری ایران را به رخ جهانیان کشید و وحدت مردم ایران را نشان داد.

وی گفت: هنگامی که شخص اول اجرایی کشور نیست مردم در امنیت عزاداری می‌کنم و کارهای ساختاری به‌پیش می‌رود پیام بزرگی برای همه دارد.

اسماعیلی با بیان اینکه شهادت رئیس‌جمهور و حماسه‌سازی مردم در مراسم تشییع بار دیگر جایگاه و نعمت ولایت‌فقیه را برای همه نمایان کرد.

وی افزود: از عصر روزی واقعه مشخص بود که سید ابراهیم از دل آتش برنمی‌گردد و رهبری در سخنانی بیان کردند که رهبری  که مردم دعا کنند و اگر مشیتی بود مردم نگران نباشند و این نشان از جایگاه ولایت‌فقیه است.

فرماندار ملایر عنوان کرد: بسیاری از صفات و ویژگی‌های که قرآن از یک انسان کامل و جامعه قرآنی می‌شناسند در رهبران ایران اسلامی دیده می‌شود و آنان آیه من المومنین را تفسیر کردند.

وی بیان کرد:  کارگاه عملی قرآن‌آموزی مشی بزرگان انقلاب و افرادی همچون مقام معظم رهبری،  شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی است.

اسماعیلی تأکید کرد: اصرار بر استمرار حرکت دولت انقلابی و مردمی است، سومین پیامی است که حضور پرشور مردم در تشییع باشکوه شهدای خدمت به همه مخابره کرد.

وی با بیان اینکه مکتب امام خمینی(ره) به ما نشان داده که کوخ‌نشینان بر کاخ‌نشینان شرف دارند، تصریح کرد: مردم در مراسم‌های تشییع شهدای خدمت  فریاد زدند که انقلاب زنده است و ما دولت مردمی و صادق‌الوعد می‌خواهیم.

فرماندار ملایر با اشاره به عزاداری های مختلف در گوشه گوشه کشور همچون عزداری  بی بی گل پیرزن عشایر عنوان کرد: فرق یک شخصیت عالم روحانی با کسانی که فهم کمتری نسبت به قرآن و اهل بیت دارند در رفتار و منش شهید جمهور مشخص شد.

وی با اشاره به برگزاری دومین دوره طرح قرآنی بشری در ملایر عنوان کرد: باید به دنبال ساخت جامعه قرآنی باشیم  و آن را تکثیر کنیم.

اسماعیلی تأکید کرد: هر چه قرآن‌آموز تربیت کنیم در جامعه کم است و هنوز قرآن در بین ما مهجور است.

انتهای خبر/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار