17. فروردين 1403 - 9:33   |   کد مطلب: 33400
معاون اعضای صندوق اعتباری هنر با اشاره به کاهش مدت زمان انتظار و سرعت پاسخگویی در مرکز تماس و پشتیبانی صندوق هنر گفت: در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۶۳ هزار تماس اصحاب فرهنگ و هنر پاسخ داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» به نقل از ایسنا؛ مسلم کریمی با اشاره به عملکرد صندوق اعتباری در حوزه پاسخگویی به اعضا اظهار کرد: مرکز تماس و پشتیبانی صندوق هنر با هدف تسهیل و تسریع در پاسخگویی به سوالات فعالان حوزه فرهنگ و هنر راه اندازی شد و در سه سال گذشته توانسته پاسخگوی تلفنی سوالات اعضا باشد. بر این اساس، همکاران ما در این مرکز طی سال گذشته به بیش از ۶۳ هزار تماس اصحاب فرهنگ و هنر در زمینه انواع خدمات پاسخ دادند.

او در ادامه افزود: طی این مدت، بیشترین تماس مربوط به شهریور ۱۴۰۲ با ثبت ۷ هزار و ۹۰۰ تماس بوده که مصادف با ایام ثبت نام بیمه درمان تکمیلی اعضای صندوق اعتباری هنر است.

کریمی بیان کرد: بیشترین تماس تلفنی با مرکز تماس صندوق اعتباری هنر را هنرمندان رشته‌های موسیقی، تجسمی و نویسندگان داشتند.

معاون اعضای صندوق هنر با اشاره به گسترش خدمات صندوق اعتباری هنر و ضرورت اطلاع رسانی و راهنمایی دقیق در این خصوص، گفت: مهمترین دلایل تماس اصحاب فرهنگ و هنر با این مرکز به ترتیب به سوالات حوزه‌های «عضویت»، «تسهیلات» و «بیمه تأمین اجتماعی» اختصاص داشته است.

او تاکید کرد: تلاش ما بر این است که مرکز تماس و پشتیبانی صندوق با بهره‌گیری از همکاران مجرب و ارائه آموزش‌های مستمر همواره پل ارتباطی فعالان حوزه فرهنگ و هنر با صندوق اعتباری هنر باشد.

بنابر اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر او در پایان گفت: شماره تلفن ۴۲۷۱۳۰۰۰ از ساعت ۸ تا ۱۶ پاسخگوی سوالات اصحاب فرهنگ و هنر در زمینه خدمات صندوق اعتباری هنر است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار