نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. تير 1398 - 7:41   |   کد مطلب: 27019
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان در ملایر گفت: طرح‌های درمانی، بهداشتی و پزشکی در ملایر با مجموع اعتباری نزدیک به ۲۵ میلیارد تومان با حضور وزیر بهداشت آماده بهره برداری است.

به گزارش ملایری‌ها؛  محمد کاظمی  در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشکده پرستاری ملایر، در جمع فارغ‌التحصیلان دانشکده پرستاری و مدیران حوزه بهداشت و درمان ملایر، اقدامات صورت گرفته در زمینه بهداشت و درمان در ملایر را طی سه سال اخیر، چشمگیر توصیف کرد و تخصیص اعتبارات فراوان برای توسعه، تجهیز و تکمیل مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان در مناطق شهری و روستایی را موثر و مهم ارزیابی کرد.

 

نماینده مردم ملایر در خانه ملت توسعه مراکز خدمات جامع بهداشتی در روستاها با مجموع اعتباری افزون بر ۳۵ میلیارد تومان، احداث بیمارستان خیّرساز، کلینیک فوق تخصصی، مرکز غربالگری سرطان و ... را از جمله خدمات صورت گرفته در این عرصه برشمرد.

 

کاظمی لزوم توجه به توسعه زیرساخت های آموزشی رشته‌های پزشکی و درمانی در شهرستان و هدف‌گذاری بلندمدت برای ارتقای جایگاه علمی شهرستان در زمینه آموزش پزشکی را با توجه به مرکزیت خدمات پزشکی و درمانی ملایر در منطقه، ضروری عنوان کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح شرایط کنونی منطقه و مناسبات بین‌المللی جمهوری اسلامی پرداخت و با نکوهش غرض‌ورزی ها و عداوت ایالات متحده در قبال ملت ایران، این محدودیت‌ها و تحریم‌‌ها را عامل انسجام بیشتر مردم دانست و اذعان داشت با تکیه بر توان داخلی و اتحاد و همدلی، این دوره نیز سپری می شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما