نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. دى 1397 - 18:26   |   کد مطلب: 26164
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان:
۵۸۹ حلقه چاه غیر مجاز در استان همدان مسدود شد
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۵۸۹ حلقه چاه غیر مجاز در استان همدان مسدود شده است.

به گزارش ملایری‌ها، ‌منصور ستوده ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون ۵۸۹ حلقه چاه غیر مجاز در استان همدان مسدود شده است، گفت: با مسدود شدن این تعداد چاه غیرمجاز حجم آب صرفه جویی شده استان همدان از ابتدای سال تا کنون به بیش از ۲۷ میلیون متر مکعب رسیده است.

وی عمق انسداد ۵۸۹ حلقه چاه پرشده از ابتدای سالجاری تاکنون را بیش از ۲۰ هزار متر عنوان کرد و گفت: همکاری استاندار، فرمانداران، دادگستری و نیروی انتظامی در پر کردن چاه های غیرمجاز حائز اهمیت بود.

ستوده با تاکید بر اینکه با جدیت پیگیر پر کردن چاه های غیرمجازی که حکم قضایی آنها صادر شده هستیم، گفت: ۸۵ درصد چاه هایی که تا پایان سالجاری در استان همدان پر و مسدود خواهند شد مربوط به شهرستانهای رزن و کبودرآهنگ است.

وی تعداد چاه های مسدود شده در شهرستان کبودرآهنگ را ۲۲۰ حلقه عنوان کرد و گفت: تاکنون در شهرستان همدان ۷۱ حلقه، رزن  ۱۴۴ حلقه، تویسرکان ۲۱ حلقه، بهار ۴۱ حلقه، ملایر ۵۷ حلقه، اسدآباد ۱۷ حلقه، فامنین ۱۳ حلقه و نهاوند ۵ حلقه مسدود شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: از ابتدای سالجاری نیز تعداد ۶۰۰ پروانه بهره برداری چاه های مجاز در استان همدان اصلاح و یا تعدیل شده است.

ستوده بااشاره به اینکه تاکنون ۴ هزار و ۱۰۳ حلقه چاه مجاز در استان همدان به کنتور هوشمند مجهز شده و این روند به طور جدی و با سرعت در حال انجام است، گفت: تعهد استان همدان برای نصب کنتور در سال جاری تعداد ۳۸۰ دستگاه بوده است.

وی گفت: تاکنون تعداد ۵۴۶ دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه های مجاز استان همدان نصب شده که پیشرفت ۱۴۴ درصدی نسبت به تعهد دارد.

منبع: مهر

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار