16. دى 1397 - 19:41   |   کد مطلب: 26149
رئیس اداره بهزیستی ملایر خبر داد
فعالیت ۹ کمپ ترک اعتیاد در ملایر
رئیس اداره بهزیستی ملای گفت: در حال حاضر ۹ کمپ ترک اعتیاد زیر نظر اداره بهزیستی ملایر فعالیت دارند.

به گزارش ملایری‌ها، حجت‌ الاسلام "حمید تکلو" در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر با اشاره به  اجرای طرح کرامت در شهرستان ملایر به عنوان پایلوت گفت: این طرح از سال 95 در ملایر برای مدت دو سال  شروع شد که بهزیستی شهرستان نیز همکاری لازم را در اجرای این طرح داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های این طرح ایجاد کمپ‌های استاندارد برای ترک اعتیاد بود گفت: در حال حاضر 9 کمپ ترک اعتیاد زیر نظر اداره بهزیستی ملایر در ابن شهرستان فعال است که  سه کمپ شامل کمپ ازندریان، اسلام شهر آق گل و کمپ بانوان در زمان اجرای طرح کرامت انجام شده است.

 

رئیس اداره بهزیستی ملایر با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در طرح کرامت حمایت از بهبود یافتگان از اعتیاد و ایجاد اشتغال برای  این افراد بوده  تصریح کرد: در این زمینه سال گذشته 950 میلیون تومان تسهیلانت در قالب 50 پرونده به  کارفرمایان و بهبود یافتگلن برای ایجاد اشتغال پرداخت شد.

 

وی افزود: از ابتدای امسال تا کنون نیز 140 میلیون تومان وام به کارفرمایان برای به کار گیری و اشتغال 7 نفر از بهبود یافتگان پرداخت شده و 35 پرونده نیز برای ارائه تسهیلات به بهبود یافتگان به بانک معرفی و ارائه تسهیلات لازم درحال انجام است.

 

تکلو از اجرای طرح شیلتر بانوان در ملایر خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های ما در طرح کرامت ساخت شیلتر بانوان در این شهرستان است که موافقت اصولی آن گرفته شده و منتظر معرفی مکان برای اجرای آن هستیم.

 

 وی با بیان اینکه در حال حاضر گرماخانه شهرداری نیز برای افراد بی سر پناه و کارتون خواب در ملایر مدتی است که راه‌ اندازی شده افزود: در ابن زمینه نیز افراد  شناسایی شده که هیچ مکان و سرپناهی ندارند با نظارت بهزیستی در ابن محل اسکان داده می‌شوند.

 

رئیس اداره بهزیستی ملایر  برگزاری همایش‌های پیاده روی برای خانواده بهبود یافتگان، برگزاری دوره‌های آموزشی،  جلسات آموزشی برای آرایشگران مرد و زن، همایش 3 هزر نفری روز جهانی کودک با حضور کودکان ملایری با موضوع نه به اعتیاد،  پیاده روی کودکان مهد کودک‌های ملایر با موضوع نه به اعتیاد و... از دیگر برنامه‌های صورت گرفته توسط بهزیستی ملایر  در طرح کرامت برشمرد.

پایان پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار