8. دى 1397 - 18:50   |   کد مطلب: 26098
رئیس اداره میراث فرهنگی ملایر مطرح كرد
حضور فعال ملایر در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری
رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر گفت: با توجه به شاخص‌های ویژه گردشگری و صنایع دستی ملایر این شهرستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و تاسیسات حضور فعالی خواهد داشت.

به گزارش ملایری‌ها؛ ابراهیم جلیلی ظهر امروز در جلسه هماهنگی حضور ملایر در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و تاسیسات در تهران با اشاره به اینکه همه ساله نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و تاسیسات وابسته در بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌ شود اظهار کرد: دوازدهمین دوره این نمایشگاه امسال از 23 تا 26 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است غرفه‌های نمایشگاه به صورت استانی شده و برای هر استانی یک فضا را اختصاص دهند گفت: همدان امسال در نمایشگاه حضوری فعال خواهد داشت.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر با اشاره به ثبت ملی منبت ملایر و جهانی شدن انگور و جایگاه شاخص ملایر در استان تصریح کرد: می‌طلبد با حضور مسوولان شهرستان از جمله شهرداری، جهاد کشاورزی، تاسیسات گردشگری در همه حوزه‌ها و... بتوانیم حضوری مناسب و مطلوب در این نمایشگاه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌ها فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری هر منطقه به دیگر نقاط است گفت: با حضور در این نمایشگاه با حضور هنرمندان ملایری و ارائه صنایع دستی شهرستان، سوغات و سایر تاسیسات وابسته به صنعت گردشگری و میراث فرهنگی بیش از بیش می‌توانیم شهرستان ملایر را به دیگر کشورها و سایر نقاط کشور معرفی کنیم.

جلیلی بحث اقتصادی را از دیگر مزایای برگزاری نمایشگاه گردشگری و تاسیسات وابسته به آن دانست و بر همکاری و تعامل بیشتر بخش گردشگری و ادارات مربوطه در این نمایشگاه تاکید کرد

 وی با بیان اینکه نباید ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی شهرستان را کوچک بشماریم خاطرنشان کرد: امیدواریم در راستای برندسازی صنایع دستی مسیر توسعه شهرستان را در بحث گردشگری تقویت کرده و با معرفی بیشتر جاذبه‌های گردشگری زمینه حضور گردشگران در ملایر مهیا شود.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار