28. آذر 1397 - 9:01   |   کد مطلب: 26032
شهردار ملایر مجموعه تفریحی و توریستی مینی ورد را یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری این شهر برشمرد و گفت: برج ایفل یکی از المان های بزرگ این مجموعه با 75 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

به گزارش ملایری‌ها؛ حسین باباییدر گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: المان برج ایفل در جاده سلامت احداث شده و نمایی بسیار به این مجموعه بخشیده است.
وی به تکمیل محوطه سازی و مسیر کالسکه این مجموعه با پیشرفت فیزیکی 90 درصد اشاره و بیان کرد: پارک مشاهیر ملایر هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
شهردار ملایر ادامه داد: همچنین تکمیل مجموعه های تخت جمشید، آکروپلیس، تاج محل و آبشار نیاگارا نیز در مجموعه مینی ورد(جهان کوچک) در حال اجرا است.
بابایی از دیگر طرح های تفریحی و توریستی ملایر به تکمیل و توسعه آبشار بزرگ بام ملایر با پیشرفت 75 درصد و نصب آرک های قوسی شکل با 100 درصد پیشرفت اشاره کرد و افزود: طرح های گردشگری و جذب توریست در این شهر در حال تکمیل است.
وی اظهار داشت: هم اکنون تکمیل ستون های هخامنشی رستوران بام ملایر و محوطه آن با پیشرفت 30 درصد در دست اجرا است و مکاتبه طرح احداث رستوران های سنتی و غار در مجموعه بام ملایر با پیمانکاران انجام شده و 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
شهردار ملایر گفت: علاوه بر این اقدامات لازم برای طراحی و نصب کتیبه های دروازه های ورودی بام ملایر، احداث نمازخانه و تکمیل و راه اندازی هتل های بام نیز انجام شده است.
بابایی تکمیل مجموعه مینی ورد(جهان کوچک) و بام ملایر را مطالبه مردم ملایر دانست و آن را در توسعه این شهر به ویژه گردشگری و اقتصاد اثرگذار خواند و ادامه داد: هم اکنون این طرح به مرحله ای رسیده است که نمی توان آن را بلاتکلیف رها کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار