نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. آبان 1395 - 8:37   |   کد مطلب: 20472
ششم آبان ماه برگزار می شود
اولین یادواره 110 شهید دهستان ترک شرقی
دبیر برگزاری یادواره‌های شهدا در کشور از برگزاری نخستین یادواره 110 شهید دهستان ترک شرقی ملایر با حضور سردار دقیقی مشار عالی فرمانده کل سپاه پاسداران خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها قاسم ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری نخستین یادواره 110 شهید دهستان ترک شرقی اظهار داشت: این یادواره روز پنجشنبه ششم مهر ماه سال جاری با حضور مسؤولان کشوری، استانی و اقشار مختلف مردم ملایر و روستاهای دهستان ترک شرقی در مسجد جامع روستای طجر علوی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سخنران این یادواره سردار حسین دقیقی مشاور عالی فرمانده سپاه خواهد بود افزود: حاج رضا نبوی و حاج ابراهیم رهبر دو مداح برجسته کشوری در این برنامه در سوگ شهیدان مداحی می‌کنند.

دبیر ستاد برگزاری یادواره‌های شهدا در کشور بیان کرد: به پاس حضور سردار همدانی در نخستین یادواره شهدای روستای طجرعلوی از وهب همدانی یادگار ارزشمند این شهید بزرگوار به عنوان مهمان ویژه در این مراسم دعوت شده است.

وی از پوشش خبری مستقیم این یادواره از رادیو ایران خبر داد و خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با مدیرکل رادیو ایران، یک تیم خبری از رادیو ایران برای پوشش خبری این یادواره در روستای طجر را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار