نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. تير 1395 - 15:15   |   کد مطلب: 19561
رئیس منطقه 10 دانشگاه فنی و حرفه ای خبر داد:
تجمیع دانشکده فنی حرفه ای کوثر و خوارزمی ملایر
رئیس منطقه 10 دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: بر راستای شعار سال و تصمیمات دانشگاه فنی و حرفه ای آموزشکده های خوارزمی و کوثر ملایر تجمیع شده و هر دو با یک رئیس مدیریت می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ شهاب کاظمی در مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزشکده خوارزمی ملایر با اشاره به مهمترین اولیوت دانشگاه فنی و حرفه ای در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اظهار داشت: در این سال دانشگاه فنی و حرفه ای به دنبال صرفه جویی و استفاده بهینه از بیت المال است.

وی گفت: 180 دانشکده فنی و حرفه ای در سراسر کشور پراکنده شده و از پایتخت تا دورترین نقاط ایران این دانشکده ها مشغول فعالیت هستند.

رئیس منطقه 10 دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای کشور از سال 90 تشکیل شده و در این مدت 5 سال پیشرفت خوبی داشته است.

وی گفت: مدیریت این دانشگاه ها در سراسر کشور به صورت واحد بوده و هویت همه این دانشکده‌ها یکی است.

کاظمی با اشاره به برکات انقلاب در حوزه علم و تحصیلات بیان کرد: در سال های قبل از انقلاب تحصیلات عالیه برای همه نبوده و در انحصار عده ای خاص بود ولی امروز به برکت انقلاب بیش از 5 میلیون دانشجو در کشور وجود دارد.

وی گفت: امروز همه طبقات می توانند وارد دانشگاه شده و دانشگاه ها با شرایط جدید مواجه شده و برای جذب دانشجو باید روی دو مسئله اشتغال و امکانات توجه ویژه داشته باشند.

رئیس منطقه 10 دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به کاهش ورودی در سال آینده در دانشگاه ها بیان کرد: با توجه به اضافه شدن پایه ششم سال آینده با کاهش شدید پذیرش دانشجو مواجه خواهیم بود.

وی با اشاره به گردش مالی شش آموزشکده فنی و حرفه ای همدان بیان کرد: در سال 94 گردش مالی این شش دانشکده شش میلیارد تومان بوده است.

کاظمی با اشاره به تجمیع مدیریت و دو دانشکده خوارزمی و کوثر ملایر بیان کرد: از این به بعد دانشکده فنی ملایر دو ساختمان کوثر و خوارزمی خواهد داشت.

وی افزود: با پایان مسئولیت خانوم دشتی در دانشکده کوثر و پیشنهادات مطرح شده سرپرستی این دانشکده با حفظ سمت به آقای سلیمانی رئیس دانشکده خوارزمی ملایر واگذار شد.

حمیدرضا سلیمانی نیز در این آیین با اشاره به مهمتیرن ویژگی های دانشکده های فنی و حرفه ای بیان کرد: ایجاد اشتغال  و تربیت نیروی کارآمد مهمترین هدف این آموزشکده ها است.

وی افزود: هر کدام از فارغ التحصیلان این دانشگاه توانایی انجام بسیاری از کارها را داشته و معمولا مشکلی برای اشتغال ندارند.

رئیس دانشکده فنی خوارزمی و کوثر ملایر گفت: مهمترین وظیفه ما در تربیت دانشجویان ایجاد اعتماد به نفس در بیان آنان بوده تا بتوانند با ایجاد کارگاه های کوچک و بزرگ کمک بسزایی در رونق تولید کشور کنند.

در پایان این آیین با تقدیر از زحمات خانم دشتی آقای حمید رضا سلیمانی با حفظ سمت به عنوان سرپرست آموزشکده فنی کوثر ملایر منصوب شد.

انتهای پیام/   

دیدگاه شما

آخرین اخبار