نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. بهمن 1394 - 8:35   |   کد مطلب: 18011
در اولین روز از دهه فجر؛
دو طرح عمرانی در ملایر افتتاح شد
در اولین روز از دهه فجر دو طرح عمرانی در ملایر با حضور معاون توسعه مديريت ومنابع انساني استاندار همدان و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ملایری‌ها؛ در اولین روز از دهه فجر دو طرح عمرانی در ملایر با حضور معاون توسعه مديريت ومنابع انساني استاندار و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

داریوش صفاری در آیین افتتاح کارخانه قند شکرینه جام اظهار داشت: این پروژه توسط بخش خصوصی و آقای نیرومند انجام شده و 16 میلیارد و 300 میلیون زیال اعتبار برای این پروژه هزینه کرده است.

وی افزود: ایجاد این کارگاه برای 34 نفر اشتغال زایی کرده و کله قند، قند شکسته، بسته بندی شکر و نبات محصولات تولیدی دراین کارخانه هستند.

 رئیس اداره صنعت معدن و تجارت  با اشاره میزان هزینه خرید دستگاه های در این پروژه افزود: سرمایه گذار خصوصی برای خرید دستگاه های داخلی این پروژه 7 میلیارد و 975 میلیون ریال هزینه کرده است.

وی با اشاره به یزان ظزفیت تولیدی این پروژه بیان کرد: این کارخانه ظرف تولید سالیانه 5 هزار تن کله قند و قند شکسته و یک هزار و 900 تن بسته بندی قند و شکر را دارد.

صفاری افزود: این پروژه در زمینی به مساحت سه هزار و 23 متر مربع و در زیر بنای 994 متر مربع و با دریاافت 8 میلیارد و 900 میلیون ریال تسهیلات از بانک سپه اجرا شده است.

یکی دیگر از پروژه های اجرایی در این روز افتتاح پروژه آسفالت شانه و روکش محور اراک ملایر از روبه روی کمازان تا پیچ فروز بود.

جواد نگاهداری در آیین افتتاح این پروژه اظهار کرد: این پروژه در مسیری به مسافت 8 کیلومتر شانه سازی و 2.7 کیلیومتر روکش اجرا شده است.

وی افزود: این پروژه توسط شرکت توژال بتن و با اعتبار 6 میلیارد و 152 میلیو ریال و در مدت سه ماه اجرایی شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر گفت: در 8 کیلیومتر به شانه در هر سمت یک ونیم متر اضافه شده و 2.7 کیلومتر نیز روکش آسفالت به طول ده و نیم متر انجام شده است.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار