17. شهريور 1404 - 12:40   |   کد مطلب: 34405
شهردار ملایر گفت: هدف ما از برگزاری این رویدادها، استفاده از ظرفیت‌های عالی ملایر در حوزه‌های مختلف مانند مبل و منبت، انگور، گردشگری، کشاورزی و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ مجید فرجی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های جشنواره‌های یک‌ماهه در ملایر گفت:  برگزاری این رویدادها باهدف رونق اقتصادی و جذب گردشگر صورت می‌گیرد.

وی گفت: چند سالی است که به واسطه زمان مناسب در شهریورماه و مقارن با ایام برداشت محصولات کشاورزی به‌ویژه انگور و شیره‌پزی در روستاها و شهرهای تابعه شهرستان ملایر این جشنواره‌ها برگزار می‌شود و ترکیب جالبی برای جذب گردشگر به شهرستان ملایر ایجاد کرده است.

شهردار ملایر با بیان اینکه برگزاری این رویداد موقعیت مناسب سالیانه برای رونق گردشگری ملایر است، تصریح کرد: از ۱۱ شهریورماه تا ۱۱ مهرماه، برنامه‌ریزی یک‌ماهه برای برگزاری جشنواره‌های مختلف انجام شده است.

فرجی گفت: هدف ما از برگزاری این رویدادها، استفاده از ظرفیت‌های عالی ملایر در حوزه‌های مختلف مانند مبل و منبت، انگور، گردشگری، کشاورزی و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های صنعت گردشگری تصریح کرد: صنعت گردشگری یک صنعت پاک دانست که مشکلات زیست‌محیطی ایجاد نمی‌کند.

شهرداری با اشاره به آمارهای رشد اقتصاد گردشگری در کشورهای مختلف، افزود: ما با این ظرفیت‌ها می‌توانیم گردشگر جذب کنیم و رشد اقتصادی خوبی را برای شهرستان خودمان داشته باشیم.

وی بیان کرد:  بر اساس سند آمایش سرزمینی، ملایر و استان همدان به‌عنوان یک مقصد گردشگری معرفی شده‌اند، بنابراین باید برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای جذب گردشگر داشته باشیم.

فرجی با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری ملایر در راستای رفع مشکلات اسکان در سطح شهرستان تصریح کرد: در حال حاضر، دو هتل در حال ساخت در شهرستان در حال اجرا است.

وی بیان کرد: در این دوره از شهرداری و شورا هتل پارک سیفیه پس از ۲۰ سال توقف مجدداً آغاز شد و عملیات اجرایی یک هتل نیز آغاز شد.

شهردار ملایر افزود: این هتل در میدان امام حسین(ع) با عنوان هتل منبت در حال ساخت است که به واسطه نزدیکی به بازار مبل، جایگاه مناسبی برای اقامت گردشگران خواهد بود.

وی بیان کرد: شهرداری با همکاری اداره میراث‌فرهنگی، مجوزهای لازم را برای بخش خصوصی صادر می‌کند تا اماکن اقامتی بیشتری در شهر ایجاد شود.

فرجی تبلیغات را یکی از مسائل اصلی برای بازاریابی دانست و گفت: تبلیغات، مخصوصاً برای اماکنی که هنوز شناخته نشده‌اند، حرف اول را می‌زند و اگر نتوانیم از ابزارهای تبلیغاتی به نحو احسن استفاده کنیم، فکر می‌کنم در آینده از یادها می‌رویم.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار