نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. دى 1396 - 13:42   |   کد مطلب: 25247
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: پاورلیفتینگ کاران ملایری با کسب نوزده مدال رنگارنگ مقام قهرمانی مسابقات انتخابی پرس سینه و ددلیفت کشور را به دست آورند.

غلامحسن اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها اظهار داشت: تیم پاورلیفتینگ شهرستان ملایر در دو رشته پرس سینه و ددلیفت با سرپرستی محمد احدیان و مربیگری وحید امیدی نژاد در مسابقات انتخابی پرس سینه و ددلیفت کشور جهت شرکت در مسابقات جهانی 2018 روسیه شرکت کرد.

وی افزود: ورزشکاران ملایری در این مسابقات موفق به کسب دوازده مدال طلا، پنج مدال نقره و دو مدال برنز شده و مقام قهرمانی مسابقات را به دست آوردند.

 

 رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: تعداد 28 نفر از ورزشکاران ملایری در رشته‌های پرس سینه و ددلیفت در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در این دوره از مسابقات حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به مدال‌آوران ملایری در این مسابقات بیان کرد: محمد احدیان، وحید امیدی نژاد، احسان شیرزادی، زهیر زند عباس‌آبادی، آرمان عبدالوند و علی حیدری مقام اول، سهراب هاشمی، ناصر هاشمی، ابوالفضل زهره وندیانی، پیام عباسی و امید الهی مقام دوم و امیرحسین هاشم زاده مقام سوم رشته پرس سینه را به دست آورند.

وی افزود در رشته ددلیفت نیز محمدرضا پاکی، حسین ملکی، حبیب‌الله دلیر، آرش علی مرادی، آرمان عبدالوند و سید افشین حسینی مقام اول، وحید لطیفی مقام دوم و رضا فرجی مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

 

وی گفت: این مسابقات زیر نظر فدراسیون wrp کشور جهت شرکت در مسابقات جهانی 2018 روسیه در شهرستان اسلامشهر تهران بزرگ با حضور 457 نفر از ورزشکار از سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار