پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

11. دى 1396 - 8:42   |   کد مطلب: 24962
رئیس هیئت ورزشی روستایی و بازی‌های بومی محلی ملایر گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی روستایی به مناسبت گرامیداشت نهم دی‌ماه در مجموعه ورزشی شهید تاجوک ملایر برگزار شد.

احمد بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها اظهار داشت: هیئت روستایی عشایری شهرستان ملایر با برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی روستایی در مجموعه ورزشی شهید تاجوک شهرستان ملایر روز نهم دی‌ماه را گرامی داشت.

وی افزود: این جشنواره هم‌زمان با نهم دی‌ماه و در مجموعه ورزشی شهید تاجوک با حضور تیم‌هایی از بخش‌های مختلف شهرستان برگزار شد.

رئیس هیئت ورزشی روستایی و بازی‌ها بومی محلی ملایر گفت: تعداد چهار تیم از روستاهای بخش مرکزی، جوکار، سامن و زند در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در این جشنواره شرکت کردند.

وی اضافه کرد: تیم‌ها در این جشنواره به مدت دو روز در چمن شهدای مدافع حرم مجموعه ورزشی شهید تاجوک به مصاف هم رفتند.

 بروجردی با اشاره به نتایج این جشنواره بیان کرد: در رده سنی نونهالان تیم مرکزی و تیم انوج مقام‌های اول و دوم این مسابقات را به دست آوردند.

وی افزود: در رده سنی نوجوانان نیز تیم قشلاق دهنو به مقام اول این مسابقات دست آورد و تیم نوجوانان مرکزی مقام دوم این مسابقات را از آن خود کرد.

رئیس هیئت ورزشی روستایی و بازی‌ها بومی محلی ملایر گفت: از سوی هیئت روستایی و بازی‌های بومی محلی به‌پاس قدردانی به تیم‌های برتر هر رده سنی لوح تقدیر و جایزه اهداء شد.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این جشنواره گفت: این هیئت با برگزاری مسابقه پرسش و پاسخ در خصوص مسائل دینی وزندگی ائمه اطهار در بین ورزشکاران شرکت‌کننده در این جشنواره به ورزشکارانی که پاسخ درست را به سؤالات مربوطه داده بودند جوایزی اهداء کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار