نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. فروردين 1399 - 23:54   |   کد مطلب: 28100
رئیس اتاق اصناف همدان گفت:بازگشایی واحدهای صنفی همدان قبل از اعلام رسمی ستاد مبارزه با کرونا در مرکز استان همدان، ممنوع است.

به گزارش ملایری‌ها؛ حسین محرابی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اتاق اصناف همدان پس از تشکیل ستاد پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا، مسئولیت اجرای مصوبات ستاد مذکور را در حوزه های اقتصادی و صنفی برعهده گرفته است.

وی تصریح کرد: نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی درحوزه  توزیع کالاهای سلامت محور، نظارت بر روند توزیع اقلام ضروری و مورد نیاز مردم در ایام نوروز، اجرای طرح های تشدید بازرسی از واحدهای صنفی، شناسایی عوامل احتکار یا قاچاق مواد شوینده و بهداشتی از  اقداماتی است که در آغاز طرح مبارزه با شیوع کرونا توسط اتاق اصناف همدان و مدیریت بازرسی و نظارت اصناف همدان به اجرا در آمده است.

رئیس اتاق اصناف همدان از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی  در همدان همزمان با سراسر کشور  خبر داد و گفت: به منظور قطع زنجیره  ویروس کرونا در استان موضوع تعطیلی تمامی واحدهای صنفی در سطح شهر به غیر از واحدهای صنفی  مانند نانوایی،قصابان ،فروشندگان مرغ، سوپر مارکت ، میوه فروشان، لبنیات و داروخانه ها را ابلاغ کردیم.

محرابی افزود : با همت و توان نیروهای اجرایی و بازرسان،  موضوع تعطیلی واحدهای صنفی در سطح شهر همدان به اجرا درآمده و تمامی واحدهای صنفی با مشارکت و همکاری شایسته کسبه ی محترم تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه زمان بازگشایی واحدهای صنفی در سطح شهر همدان بر اساس تصمیمات ستاد پیشگیری از شیوع کرونا اعلام می‌شود، اظهار داشت:از کلیه متصدیان واحدهای صنفی می‌خواهیم  همکاری لازم را با مجریان طرح فاصله گذاری اجتماعی داشته باشند .

رئیس اتاق اصناف همدان با تاکید بر اینکه فعالیت تمام واحد‌های صنفی به جز اصناف مرتبط با مواد غذایی تا پایان 20 فروردین ممنوع است، تصریح کرد:واحد‌های صنفی که به این مصوبه عمل نکنند، متخلف بوده و واحد صنفی آن ها پلمب می‌شود./تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار